زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

بسم رب الشهدا والصدقین
هدف از ایجاد این وبلاگ ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن است.

شهید هادی نصیری

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ | میثم اکبری قرانی | ۰ نظر

شهید هادی نصیری

 

 

🔸۲۱ خرداد ماه ۱۳۶۳

#شهید_هادی_نصیری به جمع یاران شهیدش پیوست.

🔸 تاریخ ولادت: ۲ فروردین ۱۳۵۱

🔸 تاریخ شهادت: ۲۱ خرداد ۱۳۶۳

🔸 محل شهادت: مریوان

🔸 گلزار شهید: ماسال

 

🔺 وصیت‌نامه: 👇

برادران دلسوز، وصیت من به شما این است که برادر شهدا باشید و در راه آنها قدم بردارید و گریه و زاری نکنید که من شهید شدم زیرا باعث رنجش من می شود و خوشحال باشید که برادر کوچکتان در راه خدا کشته شد زیرا هر قطره خون شهید چهره انقلاب اسلامی مان را روشن تر خواهد کرد.

❇️ ای خواهران نازنینم:

 امیدی از شما دارم که همیشه زینب وار باشید و مسائل اسلامی را کاملا رعایت کنید.

 

💢 مقام معظم رهبری: همه باید پاسدار خون شهید باشند.

✍️ جمع‌آوری و ویرایش: #میثم_اکبری

لینک کانال شهدای شهرستان:👇

 @shohada_shahrestan1 

آدرس وبلاگ لاله‌سرخ(شهدای شهرستان)👇

lalehsorkh.blog.ir

 

  • میثم اکبری قرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی