زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

بسم رب الشهدا والصدقین
هدف از ایجاد این وبلاگ ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن است.

شهید فاضل دولتی

چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ | میثم اکبری قرانی | ۰ نظر

فاضل دولتی

 

🔸امروز ۲۵ خرداد، همین روزها بود که #شهید_فاضل_دولتی به جمع یاران شهیدش پیوست.

🔸 تاریخ ولادت: ۱۸ تیر ۱۳۴۵
🔸 تاریخ شهادت: ۲۵ خرداد ۱۳۶۴
🔸 محل شهادت: هورالعظیم
🔸 گلزار شهید: ماسال

🔺 خاطره ای از مادر شهید دولتی: 👇

مادر شهید می‌گوید:
در حالی که چند ماه از تولد فاضل نگذشته بود روزی برای شیر دادن او به بالین گهواره‌اش رفتم پارچه روی گهواره او را برداشته احساس کردم نوری از چهره و چشمان او برخاست که مرا متعجب ساخت و نیز می گوید همیشگی قرآن را به سرش می گرفتم و به دور او می چرخیدم و پشت
سرش هم آب می ریختم این بار نیز که نهایتا بار آخرم بود خواستم این عمل را انجام دهم وقتی خواستند از در خانه بیرون روند قرآن را بر سرش نگه داشتم او قرآن را بوسید و از زیر قرآن رد شد خواستم دورش بگردم او دور من چرخید هر کاری کردم او بیشتر دور من چرخید در حالی که دلم می لرزید رفتم به دیوار تکیه دادم خداحافظی کرد از اول پله تا پنج پله خانه پرید در حالی که از شادی خنده بر لب داشت شتابان به سوی محبوب گام بر می داشت. اتفاقا شب شهادت وی نیز همین عمل را در خواب دیدم.

💢 امام خمینی(ره): شهدا از همه افراد افضل هستند.

✍️ جمع‌آوری و ویرایش: #میثم_اکبری

لینک کانال شهدای شهرستان:👇
 @shohada_shahrestan1
آدرس وبلاگ لاله‌سرخ(شهدای شهرستان)👇

lalehsorkh.blog.ir

  • میثم اکبری قرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی