زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

بسم رب الشهدا والصدقین
هدف از ایجاد این وبلاگ ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن است.

شهید سید مرتضی عاقلی

دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲ ب.ظ | میثم اکبری قرانی | ۰ نظر

شهید عاقلی

🔸امروز ۲۹ خرداد، همین روزها بود که #شهیدسیدمرتضی_عاقلی به جمع یاران شهیدش پیوست.

🔸 تاریخ ولادت: ۱ بهمن ۱۳۴۶
🔸 تاریخ شهادت: ۲۹ خرداد ۱۳۶۴
🔸 محل شهادت:  ارتفاعات چنگوله دهلران
🔸 گلزار شهید: ماسال

🔺 ✍ بخشی از وصیت‌نامه شهید عاقلی: 👇

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا مرا در شمار بندگان قرار ده که به درجه‌ی والای شهادت برسم، خدایا عاشقانه در راهت قدم گذاشتم و می خواهم جانم را در راهت نثار کنم اما افسوس که یک جان بیشتر در بدن ندارم.
 پدر و مادر مهربان و رنجیده و غم پرور، سلام مرا بپذیرید و مرا ببخشید که نتوانستم محبتهای شما را جبران کنم. بخدا قسم اگر تمام روز زحمت می کشیدم محبت می کردم باز هم ناچیز بود چه رسد به این که من اصلاً برای شما کاری نکردم. پدر و مادرم اگر چه من میروم و از شما جدا می شوم اما شما ناراحت نشوید و این را بدانید که من اصلاً امانتی در نزد شما بودم و باید می رفتم مبادا پس از شهادتم گریه کنید و اشک بریزید وقتی نماز می خوانید برای من از خدا طلب مغفرت کنید.
ای ملت ایران به اسلام عزیز که ایمان آوردید باید پای بند باشید همچنان در صحنه انقلاب حضور داشته باشید و اسلام عزیز را که حسین ع با خون خود آبیاری کرد جهاد کنید و تداوم بخش این دین و مکتب باشید.
#سیدمرتضیعاقلی

💢 امام خمینی(ره): چه سعادتمند بودند این شهیدان که دِین خود را به اسلام و ملت شریف ایران ادا نمودند.

✍️ جمع‌آوری و ویرایش: #میثم_اکبری

لینک کانال شهدای شهرستان:👇
 @shohada_shahrestan
آدرس وبلاگ لاله‌سرخ(شهدای شهرستان)👇

lalehsorkh.blog.ir

  • میثم اکبری قرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی