زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

بسم رب الشهدا والصدقین
هدف از ایجاد این وبلاگ ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن است.

شهید ناصر عاشوری

پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۶ ق.ظ | میثم اکبری قرانی | ۰ نظر

شهید عاشوری

 

🔸۱۲ تیر، سالروز شهادت #شهیدناصرعاشوری

🔸 تاریخ ولادت: ۲ تیر ۱۳۴۵
🔸 تاریخ شهادت: ۱۲ تیر ۱۳۶۲
🔸 محل شهادت: گیلانغرب
🔸 گلزار شهید: ماسال

🔺 بخشی از وصیت نامه شهید: 👇
بسم الله الرحمن الرحیم

... من براساس پیروی از اوامر الهی ولایت فقیه و برای خودسازی لازم دیدم به دانشگاه امام حسین(ع) بیایم، در این دانشگاه ناظرم مولا امام زمان(عج) و درس شهادتین حسین(ع) و استادم خمینی بت شکن مرا امتحان کردند و من در این امتحان موفق شدم و به سوی معبودم می روم.
ای برادران و خواهران من هرگز
از اوامر الهی امام خمینی سرپیچی نکنید زیرا به سوی شیطان خواهید رفت من میروم زیارت کربلای حسین (ع) خود حسین(ع) را زیارت میکنم.
فقط یک موعظه به شما برادران و خواهران می کنم فقط در راه خدا کار کنید کوچکترین حرکت و بزرگترین کار شما فقط برای رضای خدا باشد، ای خانواده شهدا بدانید شما نور چشم این امت هستید شما صبر کامل داشته باشید و خداوند به شما اجر عظیمی خواهد داد. برادران و خواهران عزیز بدانید جنگ از الطاف خفیه الهی است که نصیب این ملت شده است و ای دانش آموزان مسلمان با درس خواندن خوب خویش به این منحرفین و منافقین بفهمانید که نه ملت ما الهی شده، مسئولین بدانید اگر مذبوهانه بر ضد ولایت فقیه کار کنید این امت دماغ شما را به خاک خواهد مالید...
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

💢 مقام معظم رهبری: شهادت نشانه استواری است.

✍️ جمع‌آوری و ویرایش: #میثم_اکبری


آدرس وبلاگ لاله‌سرخ(شهدای شهرستان)👇
lalehsorkh.blog.ir

  • میثم اکبری قرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی