زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن

جمع آوری و ویرایش: میثم اکبری قرانی

بسم رب الشهدا والصدقین
هدف از ایجاد این وبلاگ ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن است.

شهید دانیال کوهنورد

چهارشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ | میثم اکبری قرانی | ۰ نظر

شهید دانیال کوهنورد

 

🔸امروز ۸ تیر، سالروز شهادت #شهیددانیالکوهنورد

🔸 تاریخ ولادت: ۲ تیر ۱۳۴۳
🔸 تاریخ شهادت: ۸ تیر ۱۳۶۷
🔸 محل شهادت: عین‌خوش
🔸 گلزار شهید: ماسال

🔺 خاطره‌ای از پدر و مادر شهید: 👇

💢 امیر کوهنورد پدر شهید دانیال کوهنورد:👇
 شغلمان دامداری بود در کوه زندگی می کردیم او در چرای دامها و دادن علوفه و تمیز کردن جای دامها به من کمک می‌کرد. به علت نداشتن مدرسه در ییلاق و محله های نزدیک نتوانست درس بخواند تا اینکه ازدواج کرد و یک فرزند دختر ثمره ازدواجش بود سپس به خدمت مقدس سربازی اعزام شد. پسرم عبادتهای خود را بجا می آورد. در مناطقی از قبیل جزیره مجنون و اندیمشک مشغول خدمت بود همیشه از منطقه برایمان نامه می داد بعد از سلام و احوال پرسی می گفت که ما در اینجا با دشمن می‌جنگیم و نمی گذاریم دشمن تجاوزگر به کشورمان تسلط پیدا  کند.

💢 افشان توکلی مادر شهید:👇
پسرم به خدمت سربازی رفت و برای دفاع از کشور رفت و جانش  را در راه اسلام و میهن داد و پدر و مادرش را سرافراز کرد. در کارها حتی شستن ظروف و کارهای خانه به من کمک می کرد در کار کشاورزی  به ما کمک می کرد.
 به یاد دارم یک سال فصل  کشاورزی مان مصادف بود با ماه مبارک رمضان من برای نشای مزرعه می رفتم او به مزرعه می آمد و به من می گفت مادر جان شما به خانه بروید من به جای شما این قسمت مزرعه را نشا می کنم.

💢 امام خمینی(ره): ما شهادت را برای خودمان حیات می‌دانیم.

✍️ جمع‌آوری و ویرایش: #میثم_اکبری

لینک کانال شهدای شهرستان:👇
 @shohada_shahrestan
آدرس وبلاگ لاله‌سرخ(شهدای شهرستان)👇

lalehsorkh.blog.ir

  • میثم اکبری قرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی